Doen ze het zelf?

Als de leden van het koninklijk huis op werkbezoek gaan in het buitenland, pakken ze dan zelf hun koffers in, of wordt dit voor hun gedaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk pakken ze zelf de koffer in. Ook leden van het koninklijkhuis zullen het prettig vinden, als ze self mogen beslissen welke onderbroeken in de koffer verdwijnen. Waarschijnlijk zullen ze wel tips krijgen, als ze ergens nog speciaal aan moeten denken, in verband met plaatselijke gebruiken en dergelijke van het land dat ze gaan bezoeken.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De tijd dat ze voor alles lakeien hadden, is allang vervlogen.
Ook leden van het koninklijk huis doen veel dingen zelf. Wel hebben ze natuurlijk beveiliging en adviseurs bij zich.